Uitleg medewerkersportaal

Als je gebruik wilt maken van de APPS (bijvoorbeeld USER, AYSIST, YOUFORCE, Office365) moet je inloggen en gebruik maken van een extra beveiliging (token).

  • Voor het inloggen maak je gebruik van je Office365 inloggegevens; inlognaam@zorgnetonline.nl. Je wachtwoord is hetzelfde wachtwoord die je gebruikt om op het werk in te loggen op het netwerk.
  • Voor de extra beveiliging kun je gebruik maken van een APP op je mobiele telefoon, een SMS controle of een controle via de vaste telefoon.

Log je voor de eerste keer in dan moet je nog een extra stap doorlopen voor het instellen van een extra beveiliging.

Stappenplan voor het gebruik maken van APPS

Als je voor het eerst gebruik maakt van het medewerkersportaal

  1. Lees de instructies over het instellen van de aanvullende beveiligingseisen
  2. Klik hierna op aanvullende beveiligingseisen om aan te geven hoe je wilt verifiëren.

Hierna:

  1. Login op de APPS; Voor het inloggen maak je gebruik van je Office365 inlog gegevens; inlognaam@zorgnetonline.nl. Je wachtwoord is hetzelfde wachtwoord om op het werk in te loggen op het netwerk
  2. Afhankelijk van de ingestelde aanvullende beveiligingseisen moet je:
    • Toestemming geven via de APP op je mobiele telefoon
    • Een SMS code invullen
    • Toestemming geven via een vast toestel

Je kunt nu gebruik maken van de APPS op het medewerkersportaal.